Komoder specialiseert zich in innovatieve massagestoelen. Zij kunnen een belangrijke aanvulling vormen op het wellnessaanbod van hotels of wellnesscentra. Sil Kremer, eigenaar van Sento
Spa & Health Club in Amsterdam, vertelt over haar ervaringen met de massagestoelen.
“Wij zijn een complete en holistische Health Club in hartje Amsterdam”, steekt Sil Kremer van wal. “We richten ons dus op de totale gezondheid van onze leden en combineren sport en wellness.” Wie lid wordt van de luxeclub krijgt onder meer persoonlijke begeleiding in de fitness, mag deelnemen aan groepslessen en krijgt toegang tot het zwembad en de spafaciliteiten. Zelfs een gezond ontbijtje is inbegrepen. Voorheen beschikte de Spa & Health Club over een hydromassagebed. Dit voldeed evenwel niet aan de verwachtingen. “We gingen daarom op zoek naar een alternatief, want we vonden het belangrijk om onze klanten een dergelijk product te bieden. We bieden ook manuele massages aan, maar dit is een fijne aanvulling dat past bij ons complete plaatje.”
Met Komoder was het contact meteen goed. Sil: “Op basis van de positieve recensies kwamen we bij dit bedrijf terecht. Toevallig waren zij ook op zoek naar een locatie waar kopers hun massagestoelen in het echt konden ervaren. In overleg hebben we daarom één stoel gekocht en daarnaast een extra stoel neergezet als showcase voor Komoder.” Bij de keuze voor de stoel was het voor Kremer vooral belangrijk dat de stoel een volledige lichaamsmassage verzorgt, maar ook dat de massagestoel hufterproof is. “Het goede advies van Komoder was erg prettig, er zijn namelijk veel verschillende modellen en mogelijkheden. Zo hebben wij de zittingen in overleg laten voorzien van een vochtafstotende stof. In het spagedeelte van de club zijn ook een sauna en jacuzzi te vinden, het was dus belangrijk dat de stoel tegen een warme en vochtige omgeving bestand is. Komoder kijkt altijd welke massagestoel het best geschikt is voor de locatie. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een model dat zich qua investering in het middensegment bevindt.”
In tien jaar tijd zijn de massagestoelen al een aantal keren gewisseld. “De stoelen worden bij ons zeven dagen per week gebruikt. Sommige klanten gebruiken de stoel een paar keer per week. Er is dus sprake van slijtage, daarnaast kozen we soms voor een nieuwer model. In beide gevallen worden de stoelen door Komoder opgehaald en weer teruggeplaatst. Al met al zijn we erg tevreden, het is een mooie toevoeging aan ons aanbod. Mensen hebben sterk de behoefte aan opladen en om iets goeds voor hun gezondheid te doen. In de massagestoel kunnen zij even helemaal ontspannen.”
Neem dan rechtstreeks contact op met KOMODER.